Hoera!

hooray

Je bestelling is geplaatst. We hebben je een e-mail gestuurd.

Dichtbij

Mijn mandje

Uw monsters

Kies een monster om te bestellen

cashback

Bekijk de beschikbare aanbiedingen op maat voor u!

Selecteer uw verzendadres

Zo maak jij van jouw ochtendroutine een Miracle Morning

Zo maak jij van jouw ochtendroutine een Miracle Morning

0

Weet je niet wat een Miracle Morning is? Zodra je dat weet, zien je ochtenden er véél mooier uit. Me-time om 7 uur? Ja, graag!

De wekker gaat en je springt uit bed. Je loopt de douche in en voor je het weet zit je aan de ontbijttafel. Niet veel later vertrek je naar je werk om dan pas ‘s avonds laat weer thuis te komen. Herkenbaar? ‘s Ochtends is er vaak geen tijd te verliezen en krijg je de kans niet om het rustiger aan te doen. Herken je dit gevoel? We hebben goed nieuws!

Miracle Morning betekent ‘s ochtends meer me-time

Heb je al gehoord van Miracle Morning? Dit boek van Hal Elrod helpt je om ‘s ochtends op de rem te gaan staan. Zijn theorie is best simpel: voer enkele eenvoudige veranderingen door in je leven en leer in totaal 6 nieuwe gewoontes aan. Hou ‘s morgens bijvoorbeeld een minimedidatie of schrijf al je plannen voor de dag zelf op. Je tijdsbesteding is betekenisvoller en dat zorgt voor meer focus, positiviteit, regelmaat en bewustzijn. En het allermafste? Je speelt het allemaal klaar voordat je naar je werk gaat.

Een boek of theorie lezen is simpel, maar hoe pas je dit nu zelf toe? Om ‘s ochtends wat meer me-time te creëren, hebben we 9 tips klaarstaan:

  • Sta vroeger op. Moet je je wekker dan meteen een uur vroeger zetten? Natuurlijk niet! Probeer 10 minuten eerder op te staan. Je zal verbaasd staan over wat je allemaal deze extra tijd voor elkaar krijgt.
  • Lees een hoofdstuk uit je favoriete boek. In 10 minuten lukt je dat sowieso.
  • Leg een notitieboekje naast je bed. Nu je eerder wakker bent, heb je tijd om je eerste gedachten op te schrijven. Of misschien heb je wel zin om gewoon iets te tekenen, zo uit de losse pols? Misschien is een doodle wel iets voor jou? Maak tijd om je gedachten te visualiseren.
  • Vul je bullet journal verder aan. Heb je er nog geen? Een bullet journal is een handig boekje om je to-do’s in bij te houden. Leer hier hoe je zelf een bullet journal maakt.
  • Maak een snelle lunch of vieruurtje. Da’s een relaxed begin van je dag en je hebt er op een later moment ook nog iets aan. Win-win!
  • Maak tijd voor je passion project. Ben je gek op breien? Of ben je een echte kunstenaar met verf en penseel? Gun het jezelf toe om ‘s ochtends al aan je meesterwerk verder te werken.
  • Doe aan sport. Een pilates-oefening of een stretching is al een prima begin van je dag. De energie die je nu voelt geeft je zin om aan je dag te beginnen.
  • Nip van een koffie en pak er de krant erbij. Een beetje cliché, maar daarom niet minder ontspannend.
  • Doe 1 keer per week een maskertje in je haar. Probeer de Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor met Australische citroenmelisse. Deze intensieve verzorging maakt je wilde haren in no time weer handelbaar. Een écht mirakel!

En jij, hoe creëer jij ‘s ochtends me-time?

0

Je reactie toevoegen

Misschien iets voor jou:

Cookietoestemming