Hoera!

hooray

Je bestelling is geplaatst. We hebben je een e-mail gestuurd.

Dichtbij

Mijn mandje

Uw monsters

Kies een monster om te bestellen

cashback

Bekijk de beschikbare aanbiedingen op maat voor u!

Selecteer uw verzendadres

Oefeningen om je bekkenbodemspieren te versterken

oefeningen-om-je-bekkenbodemspieren-te-versterken
0
"post-content" id="main"> <h1 class="post-title title-MonaLisa">Oefeningen om je bekkenbodemspieren te versterken</h1> <p> <style><!--.circle{ border:1px solid #a781a9; color: #a781a9; -webkit-border-radius: 100%; -moz-border-radius: 100%; border-radius: 100%; width:24px; height: 24px; text-align: center; margin-top: 20px; margin-bottom: 3px; line-height: 1.4em;}--></style>

Bekkenbodemoefeningen

1

Nadat je nog even naar het toilet bent geweest, ga je in een comfortabele houding rechtop zitten met gekruiste benen. Of ga liggen met gebogen knieën.

2

Span de spieren rond je vagina aan. Doe alsof je vagina een lift is en je naar boven gaat. Let wel dat je hierbij niet je bil- of dijspieren gebruikt.

3

Houd minstens 4 seconden vast. Hoe vaker je dit doet, hoe ‘hoger' je kunt gaan.

4

Adem langzaam uit door je mond en laat langzaam los. Herhaal tien keer en oefen drie keer per dag. Probeer deze bekkenbodemoefeningen elke dag te doen.

5

Een andere oefening is op de grond liggen en langzaam je billen omhoog brengen. Houd je spieren gespannen, houd deze positie vast en laat langzaam weer los. Probeer deze oefening regelmatig te doen.

6

Stevige billen helpen je bekkenbodem verstevigen. Met gebogen knieën en handen op de vloer til je je linkerbeen naar omhoog en naar achteren zonder je heupen te bewegen. Houd één minuut vast en doe vervolgens het andere been. Herhaal dit drie tot vijf keer per been en houd telkens minimaal 4 seconden vast. Hoe vaker je dit doet, hoe ‘hoger' je kunt gaan.


Hoe weet je of het werkt?

Je kunt je bekkenbodemspieren heel eenvoudig testen met een stop-start test. Stop de urinestroom halverwege je toiletbezoek door je spieren aan te spannen. Als dit steeds beter gaat dan voorheen weet je dat de oefeningen effect hebben

0

Je reactie toevoegen

Misschien iets voor jou: