Hoera!

hooray

Je bestelling is geplaatst. We hebben je een e-mail gestuurd.

Dichtbij

Mijn mandje

Uw monsters

Kies een monster om te bestellen

cashback

Bekijk de beschikbare aanbiedingen op maat voor u!

Selecteer uw verzendadres

Je billen trainen

Je billen trainen

0
Droom jij ook van mooie, gespierde billen? Wij hebben de best tips voor het trainen van je billen op een rijtje gezet.

De vraag die we in dit artikel beantwoorden is: hoe krijgen we die strakke billen? Tijdens het billen trainen moeten we ons concentreren op twee spiergroepen. Net als bij het krijgen van een platte buik, is het belangrijk om de oefeningen voor de billen dagelijks uit te voeren en daarnaast af te wisselen met de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid beweging.

Strakke billen hebben door beweging

billen te trainen én het is ook nog eens goed voor gezondheid. Vooral nordic walking doet wonderen. Laat je heupen flink werken en neem grote stappen om de wandeling zo efficiënt mogelijk te laten zijn. Rolschaatsen kan tot slot ook een effectieve manier zijn om de billen te trainen. Doordat je tijdens het rolschaatsen je benen naar buiten duwt laat je je bilspieren hard werken. Resultaat gegarandeerd!

Billen trainen tijdens het werken

Ook tijdens je werk kan je gewoon doorgaan met het trainen van je billen. We vertellen je graag hoe je ronde billen kunt kweken op kantoor:

  • Ga met een rechte rug op je bureaustoel zitten, spreid je benen ietsje en plaats je handen op je knieën.
  • Probeer nu je benen naar buiten de duwen terwijl je handen dit proberen tegen te houden. Je zult je bilspieren gelijk voelen werken!

Thuis je billen trainen

Er zijn natuurlijk ook een aantal oefenen die je op je gemakje thuis kunt doen:

  • Ga op je rug op de grond liggen en leg je armen aan weerskanten van je lichaam. Zet je voeten plat op de grond en til je billen op. Houdt dit zo'n 5 seconden vast en herhaal deze beweging 10 keer.
  • Ga op je buik liggen en leg je handen onder je voorhoofd. Til je rechter been op en houdt dit 5 seconden vast. Til hierna je linkerbeen op en wissel dit af tot je beide benen 10 keer hebt opgetild.
  • Ga op handen en knieën zitten. Strek één been naar achter terwijl je je evenwicht bewaard met je knieën. Wissel hier ook af tussen je benen en houdt het telkens 5 seconden aan met 10 herhalingen.

Trakteer jezelf na het trainen van je billen op een ontspannende warme douche en heerlijk ruikende haarverzorging.

Welke oefeningen doe jij om strakke billen te krijgen?

0

Je reactie toevoegen

Misschien iets voor jou: