Hoera!

hooray

Je bestelling is geplaatst. We hebben je een e-mail gestuurd.

Dichtbij

Mijn mandje

Uw monsters

Kies een monster om te bestellen

cashback

Bekijk de beschikbare aanbiedingen op maat voor u!

Selecteer uw verzendadres

De 5 meest effectieve oefeningen voor een platte buik

wespentaille-1-size-detail
0
wespentaille-1-size-detail

"

    Lig op je rug met je rechterenkel over je linkerknie, je linkerhand achter je hoofd en je rechterarm op de vloer.  Breng je linkerschouderblad van de vloer en je schouder naar je rechterknie. Ga terug naar beneden.  Herhaal één set of 12 oefeningen aan deze kant en wissel dan over naar de andere kant. 

"

platte-buik-1-size-detail

"

    Terwijl je op de vloer ligt, laat je linkerhiel op je rechterteen rusten. Ondersteun je nek met je linkerhand en houd een gewicht in de lucht met je rechterhand.  Breng je schouders van de vloer tot je je onderbuik voelt werken, pauzeer een seconde als je boven bent en ga dan weer langzaam naar beneden. Dit is één beweging. Herhaal aan de andere kant.

"

Verslank-je-taille-1-size-detail

"

    Lig op je rechterzijde op de grond met de tenen gepunt.  Knijp je billen samen en trek je navel naar je rug toe.  Laat je hoofd op je arm rusten, plaats je linkerhand voor je op de grond. Houd je linkerbeen recht en lift hem in lijn met je lichaam tot je je schuine buikspieren (obliques) voelt verstrakken. Houd enkele seconden vast en laat los. 

"

Verslank-je-taille-1-size-detail

hele-lichaam-1-size-detail

    Adem diep in voor deze Pilates-achtige beweging. Lig op je rug met de knieën gebogen en op heupbreedte uit elkaar. Adem uit terwijl je je buik goed tegen je ruggengraat getrokken houdt en til eerst één been en dan het andere omhoog tot je knieën een hoek van 90 graden vormen boven je heupen. Bij de volgende uitademing breng je je hoofd en schouders van de vloer en reik met je rechterhand naar je linkerknie. Adem uit en laat je linkerbeen zakken.  Doe hetzelfde met je andere been.

buikspieren-1-size-detail

"

    Zit rechtop met je benen en armen voor je uit gestrekt.  Rol langzaam op je rug, wervel per wervel, en laat je armen over je hoofd zakken.  Adem uit en ga weer zitten. 

"

0
Background2-1920X660
Background3-1920X660
Background1-1920X660

AMBASSADEURS CLUB

Ontdek als eerste nieuwe producten van P&G.
Ontvang gratis producten, staaltjes en andere verrassingen die je met vrienden kunt delen.
Deel je eerlijke mening met de merken die luisteren.
AMBASSADEURS CLUB

Je reactie toevoegen

Misschien iets voor jou: