Hoera!

hooray

Je bestelling is geplaatst. We hebben je een e-mail gestuurd.

Dichtbij

Mijn mandje

Uw monsters

Kies een monster om te bestellen

cashback

Bekijk de beschikbare aanbiedingen op maat voor u!

Selecteer uw verzendadres

5 tips over voeding waar je niet omheen kunt als je wilt afvallen!

5 tips over voeding waar je niet omheen kunt als je wilt afvallen!

0
Dit zijn tips voor een beter boodschappenlijst als je aan de lijn doet. Een paar eenvoudige, gezonde eetgewoonten maken een groot verschil!

Afslanken is een hele klus! Maak het jezelf daarom wat makkelijker door in de ijskast altijd voedingsmiddelen te hebben waar je van afvalt. Deze basisingrediënten zijn ideaal voor mensen die lijnen en toch graag lekker koken: meer plezier met minder calorieën. Wil je een afslankdieet combineren met gezonde voeding in de winter, denk dan aan fruit en groenten van het seizoen!

Vervang de boter

Gebruik plantaardige oliën of margarine (gemaakt van plantaardige oliën, die weinig verzadigd vet en cholesterol bevatten) in plaats van boter. Dat zijn de ingrediënten voor een slanke lijn die je gebruikt bij het koken en bakken. Hiermee kun je dus makkelijk doorgaan met het zelf maken van heerlijke, huisgemaakte toetjes voor het hele gezin!

Denk aan verse groenten!

Zorg ervoor altijd een paar verse groenten in huis te hebben om op te knabbelen. Wortel, radijs en kerstomaat zijn uitstekende voedingsmiddelen als je wilt afvallen, en bovendien makkelijk voor te bereiden als snel klaar tussendoortje. Als je tijd wilt winnen, kun je van tevoren een bloemkool of broccoli in stukjes snijden en in de koelkast bewaren.

Koop melkproducten met weinig vetstoffen

Yoghurt, kaas, crème fraîche, melk en ijs met weinig of geen vetstof zijn allemaal te vinden in de supermarkt. Je kunt dus makkelijker afvallen door deze voedingsmiddelen te kiezen als je ze zorgvuldig uitkiest door te letten op het vetstofgehalte dat op de verpakking staat!

Een persoonlijke toets aanbrengen

Er bestaan veel smakelijke ingrediënten die afvallen niet in de weg staan . Gebruik gerust azijn, aromatische kruiden en specerijen, sojasaus en augurken: dit soort voedingsmiddelen brengen je gerechten heerlijk op smaak, terwijl ze weinig of geen calorieën toevoegen!

Kies voor complete granen

Volle granen zijn uitstekend voor de gezondheid. Ze zijn ideaal om de dag mee te beginnen en zorgen ervoor dat je het tot aan de lunchtijd uithoudt. Volkorenbrood is heel geschikt bij het ontbijt, maar ook bij de lunch. Volle granen zijn immers erg voedzaam en verzadigend, vandaar dat ze dat grote hongergevoel en je nijging tot snoepen vermijden zodat je je dieet niet naar de maan helpt. Bruine rijst, volkorenpasta en quinoa kun je zowel bij de lunch als het avondeten klaarmaken.

Beloon jezelf voor je dieetinspanningen door biologisch verbouwde groenten en fruit te kopen die veel meer smaak hebben! Als je met smaak eet, denk je al minder gauw aan tussendoortjes als chocolade of koekjes!

Na al dat lekkers te hebben gegeten waar je je lijn een plezier mee doet, vergeet dan niet je tanden te poetsen met de elektrische tandenborstel van Oral-B: met een goede tandverzorging doe je jezelf immers ook een plezier en na het poetsen ga je minder snel weer iets in je mond stoppen!

En jij, welke voedingsmiddelen raad jij aan om af te vallen?

0

Je reactie toevoegen

Misschien iets voor jou: